اخراج کارمندان واتساپ و اینستاگرام

اخراج کارمندان واتساپ و اینستاگرام لینک بخر دات کام: شرکت «متا» برخی از کارمندانش را در واحدهای گوناگون شامل اینستاگرام، واتساپ و رئالیتی لَبز اخراج کرد.



به گزارش لینک بخر دات کام به نقل از ایسنا، سخنگوی شرکت «متا» در اطلاعیه ای به رویترز اظهار داشت: این غول شبکه اجتماعی، تغییراتی را در چندین تیم خود داده که مطابق با اهداف راهبردی بلندمدت و استراتژی مکانی بوده است. این تغییرات شامل انتقال برخی از تیمها به مکانهای دیگر و انتقال تعدادی از کارمندان به موقعیتهای شغلی متفاوت بوده است. در چنین وضعیتی، وقتی یک موقعیت شغلی حذف می شود، سخت تلاش می نماییم تا فرصتهای دیگری برای کارمندان عهده دار این موقعیتها بیابیم.

وب سایت فناوری «ورج» که خبر اخراج کارمندان «متا» را گزارش کرده بود، به تعداد دقیق آنها اشاره نکرد و تنها ذکر کرد که تعداد آنها اندک بوده است. روزنامه فایننشیال تایمز هم گزارش کرد شرکت «متا»، دهها نفر از کارمندانش در لس آنجلس را به سبب استفاده از اعتبار روزانه ۲۵ دلاری وعده غذایی خود برای خرید اقلام خانگی مانند پد آکنه، لیوان و شوینده لباسشویی، اخراج کرده است. فسخ قرارداد استخدام این عده، جدا از اخراجهایی است که هفته گذشته انجام شد. «متا» درباره ی گزارش این روزنامه اظهارنظر نکرد.

این شرکت از نوامبر سال ۲۰۲۲، حدود ۲۱ هزار موقعیت شغلی را برای پایین نگه داشتن هزینه ها، حذف کرده است. ارزش سهام «متا» از شروع سال جاری تاکنون، بالاتر از ۶۰ درصد رشد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، درآمد «متا» در سه ماهه مالی دوم این شرکت، بهتر از حد انتظار بازار بود و این شرکت، پیش بینی فروش مثبت برای سه ماهه سوم داشته و اعلام نموده است هزینه قوی تبلیغات دیجیتالی در پلتفرمهای شبکه اجتماعی، می تواند هزینه سرمایه گذاریهای این شرکت در هوش مصنوعی را پوشش دهد.




1403/07/27
13:32:18
5.0 / 5
6
تگهای خبر: اینستاگرام , دیجیتال , سایت , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵