ایرانسل حامی بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران

ایرانسل حامی بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران به گزارش لینک بخر دات کام، بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی، با حمایت ایرانسل برگزار می گردد.



به گزارش لینک بخر دات کام به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی، در ایام ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳، با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، و با حمایت ایرانسل، در محل این پژوهشگاه برگزار می گردد.
این کنفرانس از محققان و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی دعوت کرده با یافته های نو و بدیع خود در محورهای تخصصی همچون مبانی رمزشناسی و تحلیل رمز، پیاده سازی الگوریتم های رمزنگاری و حملات مرتبط، پروتکلهای امنیتی، روش ها و مدلهای امنیتی، امنیت شبکه، امنیت رایانش، مدیریت امنیت و حریم خصوصی، پنهان سازی اطلاعات، جرم یابی دیجیتال، موضوعات نوین در رمزنگاری و امنیت سایبری و…، در کنفرانس مشارکت کنند.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن پشتیبانی از برگزاری این کنفرانس، با آخرین دستاوردهای حوزه امنیت اطلاعات و رمز شناسی در کارگاه های این کنفراس حضور دارد و علاوه بر اشتراک گذاری دانش و تجربه های روز، اهدافی همچون شناسایی و جذب استعدادهای برتر حوزه امنیت اطلاعات را دنبال می کند.
بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران، از بخش های جانبی نظیر سخنرانی، کارگاه و نمایشگاه صنعت افتا تشکیل شده و در در ایام ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳، در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می گردد.

1403/07/26
14:06:21
5.0 / 5
9
تگهای خبر: دیجیتال , فناوری , فناوری اطلاعات , كنفرانس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳