با ورود هوش مصنوعی

صدها ناظر محتوا در تیک تاک اخراج می شوند

صدها ناظر محتوا در تیک تاک اخراج می شوند به گزارش لینک بخر دات کام، شبکه اجتماعی تیک تاک با اقدام جهت استفاده از هوش مصنوعی در رصد محتوا، صدها کارمند جهانی خویش را اخراج می کند.



به گزارش لینک بخر دات کام به نقل از ایسنا، دو منبع مطلع به رویترز گفتند: بیشتر از ۷۰۰ شغل در مالزی حذف گردیده است. شرکت چینی بایت دنس که مالک تیک تاک است، بعدا شفاف سازی کرد و توضیح داد کمتر از ۵۰۰ شغل در این کشور تعدیل شده است.

به گفته منابع آگاه، این کارمندان که اغلب آنها در فعالیتهای نظارت بر محتوا در تیک تاک مشغول بودند، از راه ایمیل، از اخراج خود آگاه شدند.

تیک تاک در پاسخ به رویترز، این اخراج ها را تایید و اعلام نمود در جهت برنامه بهبود فعالیتهای نظارت بر محتوا، چند صد کارمند این شرکت در سطح جهانی تعدیل خواهند شد.

تیک تاک، تلفیقی از شناسایی خودکار و ناظران انسانی را برای نظارت بر محتوای ارسال شده در این پلت فرم به کار می گیرد.

طبق اطلاعات وبسایت تیک تاک، بایت دنس حالا بیشتر از ۱۱۰ هزار کارمند در بیشتر از ۲۰۰ شهر جهان دارد. این شرکت فناوری همینطور سرگرم برنامه ریزی برای کاهش بیشتر هزینه در ماه آینده است چونکه می خواهد بخشی از فعالیتهای منطقه ای خویش را یکپارچه کند. سخنگوی تیک تاک در اطلاعیه ای اظهار داشت: ما این تغییرات را در جهت اقدامات برای تحکیم بیشتر مدل عملیات جهانی خود برای نظارت بر محتوا انجام می دهیم.

این شرکت انتظار دارد سال جاری، دو میلیارد دلار در سطح جهانی در اعتماد و ایمنی، سرمایه گذاری کند و به بهبود کارآیی خود ادامه خواهد کرد؛ به صورتی که حالا ۸۰ درصد از محتوای نقض کننده سیاست های این پلت فرم با فناوری های اتومات، حذف می شوند.

این اخراج ها در شرایطی اعلام گردید که شرکتهای فناوری جهانی در مالزی، تحت فشار رگولاتوری قرار گرفته اند و دولت این کشور برای مبارزه با جرایم سایبری، به شرکتهای شبکه اجتماعی تا ژانویه مهلت داده است تا مجوز فعالیت دریافت نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، مالزی اوایل سال جاری، افزایش شدید محتوای مضر شبکه اجتماعی را گزارش کرد و از شرکتهای فناوری همچون تیک تاک خواست تا نظارت بر محتوا در پلت فرم هایشان خویش را مضاعف کنند.




منبع:

1403/07/22
09:13:05
5.0 / 5
64
تگهای خبر: سایت , سرمایه گذاری , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴